måndag 29 november 2010

Handlat julklappar

Åkte iväg med käre mannen på hans lediga dag och handlade några julklappar till barnen. Perfekt att ha en chaufför i detta snölandskap! Det var fler som hade tänkt samma tanke som vi att måndagen är en bra dag att åka till Marieberg, men vi hade god tid på oss, så vi fick en del uträttat!
Ett besök samt lunch på IKEA var min idé och det var inte bara vi där. Många hade säkert lockats dit av annonsen att äta julbord för 79 kr om man är IKEA Family medlem! Nu hade inte vi tänkt att äta just julbord, men det var packat med folk och det fick bli en simpel korv och dricka vid utgången ;)

Jag har känt mig ganska pigg några dagar, men vet inte om sömntabletterna har börjat verka riktigt ännu? Jag vaknar inte lika ofta på natten som tidigare. Kan hända att jag vaknar tidigare på morgonen och inte kan somna om. Kroppen är trött dock. Tar promenader varje dag, men idag blev den väldigt kort då det var -16 på fm och -10 på em. Skönt att solen tittade fram. Det var ju flera veckor sedan!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...