söndag 12 december 2010

Kallt igen

Så fint med solen som skiner i den gnistrande snön och jag bara måste ut och ta fler foton som jag ska göra ett bildspel av en annan dag. Kallt ca -13 grader och det biter skönt i kinderna när vi går en promenad. Pulkorna och skidorna kommer fram och det blir bra kallt om både händer och fötter, så tillsist är det väldigt skönt att komma in för att ta en fika.
Har tvättat och bäddat rent i sängarna idag och det är så skönt att lägga sig i en nybäddad säng!
Barnen ville spela Buzz (Playstationspel) och så blev det. Vi är riktiga vinnarskallar alla fyra, så det blev riktigt spännande och det slutade med att barnen vann en varsin omgång och jag en gång. Tur att jag vann annars hade jag blivit så sur!!

Nu mys i soffan med lite godis och chips efter att barnen lagts sig...
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...