torsdag 1 december 2011

Vinnaren!


Nu har jag dragit en vinnare i min utlottning.
Madde med fina bloggen MaddeSign
får pynta med gran och snöflingor i jul...

Stort grattis till dig!
Vill du maila mig din adress.
 Du har min mail till vänster i bloggen.
Sedan skickar jag paketet hem till dig.

Tack alla som var med och tävlade,
nästa gång ska jag vara ännu tydligare med
tävlingsreglerna;)

Kram

Helena

***

Just nu är planeringen i full gång med mitt företag.
Jag går på starta-eget-kurs för kvinnor
och andra värdefulla informationer.
Det är mycket att tänka på och jag måste erkänna
att jag har stannat upp och tänkt efter både
en och två gånger, men nu kör jag!

Samtidigt läser jag ju inredningskursen på distans.
Har valt att gå ifrån den rekommenderade
studieplanen och läser i min egen takt.
Som ni förstår är det en ganska hektisk,
men mycket spännande tid jag har just nu!

Ha det bra alla!



4 kommentarer:

Kia sa...

Vad kul och hoppas det går bra för dig!
Ha en toppen dag.
Kram Kia

Madeleine sa...

Åh, vad glad jag blir! Tusen tack för fina vinsten!

Ha en riktigt skön kväll!

Kramiz Madde

Min plats i solen sa...

Grattis till vinnaren av den fina vinsten!

Vad roligt att höra om allt spännande som händer i ditt liv just nu. Härligt!

Lycka till!

Kram Lotta

Radhusdrömmar sa...

Jag ska kika och maila dig det jag ville beställa. En sjal har jag sett som jag vet att jag vill ha i allafall.

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram
Johanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...