torsdag 14 april 2011

Award & lite vårnytt


Idag är en bra dag och den blev ännu bättre
när jag fick veta att jag har fått en Award
av Fru Vallmo. Jätte glad blev jag för den!
Tack igen goa du:)

Köpte denna i present till min svägerska förra veckan
och det blev även en handduk till mig själv.
Tycker den är så söt och har tänkt testa receptet en dag!






Nu har även våren flyttat in i vårt sovrum
i form av syrénkvistar.
Har fått dille på att ta in kvistar denna vår.




Ha en jätte fin dag i den
härliga solen!

Kramis

Helena

4 kommentarer:

Tina sa...

Nu har du fina recept både på papper och textil..
Det lär nog bli många muffins!

Ha en bra kväll!

Helena sa...

Grattis till awarden!Kul handuk :-)Du får berätta sen hur de vart!
KRAM från mig!

Camilla sa...

Vilken jättefin blogg du har, här vill jag titta in fler gånger! Är det ok att jag lägger till dig i min blogglista?
Kram från Camilla

Nilla Q sa...

Visst är det praktiskt med recept på kökshandukar!

Kram Pernilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...