måndag 12 september 2011

Awards!


Har inte fått en Award utan
hela tre som gör mig så himla glad!
Får Tacka dessa goa tjejer åter igen...
gillar era bloggar jättemycket!

Ute med bloggen Fru Vallmo:)
Hon skrev de här underbara orden:
"hon gör otroliga loppisfynder, hon var med som
 en fotoskolakompis för mig, alltså bra att ha,
 hon är jättekreativ och
jag vill flytta in i hennes tvättstuga ;)"


*** 

En ny bekantskap Loo
med bloggen  Tillsammans hemma
skrev så här:
"Bara för att jag uppsakattar din blogg så mycket!"


 
***

Min tjejkompis Lotta med bloggen 
som skrev så här om mig:
"Helena Som gav mig lite extra inspiration att börja blogga!
Hon är full av idéer i hemmet och trädgården"

Tack Lotta, Du får en bonus Award av mig:)

***

Nu vill jag skicka vidare en Award till dessa
tjejer som inspirerar mig med
fina foton,loppisfynd, recept,
kläder, inredning och vardagliga saker.
Ta emot denna Award från mig!




Till awarden hör att man ska svara på 5 frågor:

1. Varför började du blogga?
2. Vilka bloggar följer du?
3. Favoritfärg?
4. Favoritfilm?
5. Vilket/vilka länder drömmer
du om att besöka, och varför?

De fem frågorna 
får jag ta en annan dag...


Kram på er alla!

Helena


12 kommentarer:

Allt och/eller Inget sa...

Grattis grattis, detta är du väl värd! Kram linda

Kia sa...

Kul!! Men vi vill ha dina svar. : )

Kram Kia

Nilla Q sa...

Åh, så snällt! Nu blev jag väldigt glad - och det behövde jag en dag som den här....

Ska bli kul att läsa dina svar!

Kram Pernilla

Radhusdrömmar sa...

Åh tackar!!!
Vad glad jag blir.

Kram

VillaKarlslund sa...

Grattis:) det är du värd.
Din fina blogg ä full med trevliga ideer:))
Bokstäverna i pinnar gillar jag;den iden ska jag nog "ta":))

Här blåser det nästan storm idag.
Ha det finast
Kraam Tina

Hildas hem - Sofia sa...

Stort grattis! 3 st var verkligen storslam :)

Jag önskar dig en fortsatt fin tisdag!
Kram Sofia

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Å, så roligt! Tack!

Kram Johanna

Kamilla sa...

TACK söta du! Vad glad jag blir. Kramar

Postadress Torslanda sa...

Grattis!

Här i Göteborg passar: Håll i hatten
Sedan igår eftermiddag blåser det rejält!

LyckligaPraliner sa...

Hejsan! Tusen tack snälla du för dina kommentarer hos mig!! :)
Ann-Louise

Lotta sa...

Åh tusen tack för bonus-awarden! Vad glad jag blir!!

Det är så konstigt när jag ska kommentera hos dig (och andra med likadan kommentarsmall). När jag gör det på iPaden går det bra, men vid den stationära datorn säger det ifrån att mitt Google-konto inte har åtkomst och att jag ska ändra inställningar. Har varit så en längra tid. Vet du vad detta är för inställning? Jag blir galen - alltid är det något som inte funkar!

Nu provar jag att lämna kommentar och välja namn/webbadress istället.
Kram Lotta

Casa La Lotta sa...

Hur får du till den där trevliga lilla raden "Reaktioner" med olika val att kryssa i? Vet att jag såg den inställningen för ett tag sedan, men nu hittar jag den inte.
Hoppas du kan hjälpa mig!
Kram Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...