lördag 1 januari 2011

Innehållet

I presenten vi hade med oss på Nyårsafton igår
var det detta fina hjärta som symboliserar det
viktigaste av allt för de som mottog den...
Tack för en jätte trevlig afton!!



Man kan använda detta hjärta som blomkruka också!


Vad mysigt vi hade igår kväll med både god mat och trevligt sällskap! Vår minsta son nästan missade Nyårsskålen, då han somnade en stund innan. Vi fick väcka honom, så alla kunde vara med. Jag känner mig trött idag och det blev en sen frukost...skönt. Vilken slappardag det ska bli! Sen kom vi på att vi skulle flytta om i vardagsrummet, så nu är det gjort.
Bilder på detta kommer... 


Vill samtidigt meddela att jag nu har rättat till misstaget med att det inte gick att lämna kommentarer på inläggen under "Välkommen in".
Nu kan Ni kika in och bla läsa lite mer om mig :)

Jag har nu konstaterat att jag har haft 349 besökare sedan
jag startade min blogg den 17 nov 2010.
Jag är överlycklig över det resultatet och hoppas att jag kommer att
behålla de som har hittat hit samtidigt som jag självklart vill att fler kommer att läsa bloggen framöver.
Det vore också väldigt trevligt om fler vill lämna en kommentar!


Kram Helena

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...