måndag 10 januari 2011

Måste få visa...


Oj, är trött efter en rejäl shoppingrunda på em idag. Min man och jag var iväg och det blev härliga inköp till mig på IKEA!!
Har tänkt visa er imorgon, men måste bara redan nu få visa er den enorma väggklocka som min man bestämde sig att köpa på bara
 2 sekunder. Väldigt cool...

Det hör till saken att vi har letat efter en passande väggklocka i flera år nu, men idag bestämde han sig bara så där snabbt.
Värre impulsköp än vad jag lyckas åstadkomma, haha!




Den är huge, hela 60 cm i diameter!




Vi ses!

Kram

Helena


4 kommentarer:

Tina sa...

Hej Helena, hälsa mannen att han gjort ett bra val av klocka. Den är jättefin, jag har kollat in en på Ikea..får se om jag slår till.

Ha en bra dag, kram Tina

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Ja, den får allt stå där tills den sloknar.

Gör du idag?

Kram Maria

Maria - Villa Krutbruket sa...

Härligt!! Väntar nyfiket på bilder! :)

Det går bra att jobba. Jag mår ju väldigt bra nu så det funkar.. Skönt!

Får jag fråga en sak? Får du ersättning från Försäkringskassan?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag jobbar på Atleverket, med administration.

Jag var sjukskriven feb-mars 2010 då fick jag ersättning. Men när jag fick återfall nu i juni, nekar dom mig. Och säger att jag inte har tillräckligt med symtomer och att det inte är någon sjukdom. Trots samma symtomer som i januari och likadant skrivna läkarintyg.
Så jag har inte fått ett öre denna gång.
Mitt fall ligger nu i kammarrätten. Får vi se vad som händer...

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...