onsdag 24 november 2010

Adventsstjärnan

Jag kunde inte hålla mig längre, så jag hängde upp adventsstjärnan på em! Det lyser upp i mörkret och är så mysigt. Sen kom det fram några små tomtar, men sen får jag hejda mig lite...ljusstakarna tar vi fram i helgen när alla lampor kollats. Det brukar alltid vara några som är sönder, fast att de fungerade perfekt när man stuvade undan dem förra julen!?

Har planer på att baka saffransbullar i helgen och då kan jag tänka mig att barnen även vill vara med. Det känns som att det är mitt val eller vad jag ska säga. Jag känner just nu för att baka och pyssla lite. Man har inte hunnit med det annars utan det har ibland känts som ett ont måste och det blir inte lika roligt då.



Nåväl, ha en fortsatt trevlig lillördag!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...