torsdag 25 november 2010

Mysdag på hög nivå

Det har varit en lång och innehållsrik dag. Började med ett återbesök hos läkaren som kändes ganska bra. Jag pratade och pratade och kom fram till att jag efter test nr två är strax vid nivån mild depression. Alltså en liten förbättring på två veckor! Jag har haft svårt att sova både på natten och på dagen, så jag hade bestämt mig att ta upp detta. Det resulterade i ett recept på sömntabletter som känns lite främmande, men är värt att prova. Jag måste komma in i sömnrytmen igen för att kunna återhämta mig.

En promenad inne i stan var inte igår och det kändes bra när det var lagom med folk. Jag inhandlade en julklapp. Sen bar det iväg till svägerskan på lunch. Hon bjöd på soppa och nybakat bröd! Sen blev det överraskningar i form av en lektion i boxning, som tilltalade mig! Vidare erbjöd hon att visa sina kunskaper i massage och vem kan säga nej till det? Värmen från brasan gjorde att jag nästan somnade och det var verkligen det här min rygg och nacke behövde!! Som avslut bjöd hon på té med glass och god choklad! Vilken härlig och mysig em! Tack underbara du :-)

Efter denna dag är jag oerhört trött, så det blir tidigt i säng...
Kram

P.S Igår var en bra dag om man ser till besökare, hela 16 st! Kanonkul!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...