tisdag 23 november 2010

Kunde inte låta bli!

Nu har jag ändrat på design, text och lagt till lite bilder osv IGEN. Jag som skrev tidigare idag att jag var nöjd med bloggen, men det blir jag nog aldrig, tror jag. Nåväl, kul är det att några hittat till gästboken och idag har jag haft många inne som läst min blogg, hela sex st! Åh, vad glad jag blir!! Det är så himla kul att skapa något som jag hoppas är intressant för andra att läsa. Kom gärna med tips eller frågor till mig...

Tittar just nu på "24 timmar" med Maria Montazami (min idol) och Anna Book. De verkar ha det mysigt och har mycket att prata om. Jag skulle gilla att göra samma sak med en person som jag aldrig tidigare träffat. Berätta om mitt liv och utbyta erfarenheter och bara prata och skratta!
Go´natt på er...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...