tisdag 23 november 2010

Kul att Ni hittar hit!

Jätte roligt att Ni läser min blogg!!
Skriv gärna en kommentar eller något i gästboken. Då vet jag om Ni tycker det är intressant läsning eller inte?! Jag har förstått att många känner igen sig i det jag skriver. En vän skrev till mig "du sätter ord på mångas tankar". Det betyder mycket!

Idag ser det så där isande kallt och blåsigt ut, så jag väntar en stund med att gå den dagliga promenaden. Sover fortfarande ganska dåligt och det känns inte bra! Detta innebär att jag både idag och igår gått upp väldigt sent. Går jag och lägger mig tidigt på kvällen tar det så lång tid att somna, så visst det blir rätt sena kvällar. De senaste dagarna har det varit en del med den nyuppstartade bloggen, men nu tror jag att jag är rätt nöjd med den och kan bara skriva på. Äntligen kan jag skriva om vad jag vill och det fungerar som en slags terapi för mig.

Ibland undrar jag hur lång tid det kommer att ta att komma tillbaka efter att ha varit där jag varit/är? Känner lite panik att jag ska vara frisk till ett visst datum och vad händer sedan? Just nu tar jag dagen som den kommer och det är så det ska vara...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta det lugnt och låt det ta tid att bli frisk. Det tog tid att bli sjuk också, eller hur? Då måste det få ta tid åt andra hållet också. Du skriver att du tar dagen som den kommer, det är helt rätt! Många kvinnor som hamnar i den här situationen är urtypen för "duktig flicka", även jag :). Man måste inte vara duktig jämt, ibland kan det duga att vara halvbra och när man är sjuk är det elakt mot sig själv att kräva att man ska vara duktig.//Elisabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...