torsdag 17 februari 2011

Vacker dukning


Har börjat få färdigt i den delen av hallen som
vi har målat och laminatgolvet är nu lagt.
 Idag har vi möblerat där också, blir fint!
Några lister fattas ännu, men snart är det klart
och då får ni se resultatet.

Här är en bild jag tog för ett tag sedan.
Har provat en liten dukning med fina glassaker bla.
Glaset hade samma färg som tulpanen därav ingen kaffekopp:)
Jag har det står framme på det lilla pelarbordet.
Har tänkt att ha sådan stil i uterummet.
Om jag får samtycke från min man det vill säga...?





Kram

Helena

10 kommentarer:

anette sa...

Ååååh, så fint du dukat. Ser jättemysigt ut!!!
Hoppas du får samtycke av maken...;))

kram på dig
anette

VillaKarlslund sa...

Jättefina saker du dukat med.
Kul när man ser en ände på renoveringen.
Här ligger det lite i vila.
Fina smycken förresten i förra inlägget.
Må så gott Kram Tina

Tina sa...

Skönt att renoveringen snart är till ända. Sen är det ju ofta så att man kommer på att det är något annat som behöver göras. Men vila upp dig mellan varven, dukningen är jättefin.

Ha en skön kväll, kram Tina

Helena sa...

Det blir ju jättefint!Klart mannen samtycker ;-)
Kram från mig!

Kia sa...

Ha en bra kväll!
/ Kia

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Tjusigt! Ja, det påminner lite om mitt arrangemang.
Kram Johanna

The House of Antoinette sa...

Jag tror du absolut får samtycke av din man!!! Det ser ju jättefint ut...
Sköt att det närmar sig slutet av renoveringen - alltid jobbigt när man är mitt i - samtidigt som det är sååå kul...

Hoppas du får en lugnt och vilsam helg, kram Anette

A House With A View sa...

Hos mig hämtas inget samtycke från mannen, jag kör på i 120 knyck så han hinner inte protestera, haha. Näää, skämt å sido (fast nästan sant):)) Men vad jättejättefint arrangemang du har på bordet! Jag har faktiskt en liknande bricka men lååångt ifrån den fina glans du har på din!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Cajsas Faster sa...

vilken snygg färg på glaset!
Och fin dukning! Kör på du, han blir säkert nöjd:)

Sov Gott!

Ljusa vardag sa...

Vad fint du gjort på pelarbordet. Älskar gamla kaffekannor och brickor i nysilver. Silver vill man väl helst ha men det är ju så himla dyrt;) ska bli spännande att se hur rummet blir när det är klart! Ha en fin helg! Mvh Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...