tisdag 22 februari 2011

Vitmålad hall


Som jag har berättat tidigare har vi målat och renoverat
i en del av hallen där vi tidigare hade garderober.
Det är nu den nya in/utgången till tvättstugan.
Vi har valt att måla väggarna i en antikvit färg.
På golvet har vi lagt eklaminat som påminner
om det vi har i resten av hallen.



Så här såg det ut när vi tog bort garderoberna.




Den gamla ärvda byrån tycker jag passar
väldigt bra på den här platsen.
 Lampan som vi haft undanställd
fick komma fram ur skåpet igen.
Tavlan har M vunnit på Konstklubben.







Kvällsljus med tulpaner







Det är så skönt att ha en ny tvättstuga
och nu med en fin entré till den!







Trevlig kväll!


Kramar

Helena

18 kommentarer:

Kamilla sa...

Så snyggt det blev. Jättefin byrå, me like!

Kramis

Helena sa...

Men gudars vilken fin tvättstuga!Superfräscht ju :-)Ha en bra kväll!
Kram från mig!

Cajsas Faster sa...

Så stort, rent och luftigt!
Kan du komma hit och fortsätta?! :)

Ha en skön kväll, kram

Emmas Andra Bullar sa...

Vad fiiint det blev! Tänk om man hade en stor tvättstuga! Vår är kanske tre kvadrat... Kan man inte tro med vårt stora hus!
Kram Emma

Ljusa vardag sa...

Men tjena, vilken otroligt fin tvättstuga! Riktigt LYX! KRAM Anna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Men så fräscht & fint det blev..vill också ha en sååå fin tvättstuga:)

Ha en fin kväll
Kram Susanne

mammaxtre sa...

Tvättstuga är bara så himla skönt att ha. Det var det första vi gjorde när vi flyttade in i radhuset. Jag har också en :-) Dock inte så ljus och fin som din.

Allt och/eller Inget sa...

Vad ljust och fint det blev i hallen. Tvättstugan är grymt snygg! Härligt med egen ingång/utgång i tvättstugan.
Kram Linda

Tina sa...

Tänk vad vit färg kan trolla, blev väldigt fint!
Tvättstugan är väldigt viktig tycker jag, din är jättefin.

Kram o ha en bra dag, Tina

Kia sa...

Bra jobbat. Gillar er tvättstuga, den är så snygg!
Kram Kia

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Vilken skillnad! Ser så luftigt ut, supersnyggt!

Ja, det är klart, lätt som en plätt att byta. Kram på dig!

Fröken Grön sa...

Oj, så fint ni har gjort! Och så luftigt det blev när garderoberna försvann. Vi har tvättmaskinerna i ett sunkigt rum i källaren, - skulle inte ens vilja kalla det tvättstuga. Helt klart ett projekt för framtiden!
Må så gott!
/Anna-Karin

VillaKarlslund sa...

oj oj OJ vad fint ni gjort.
Ursnyggt!!
Vi ska göra om våran tvättstuga så småningom.
Fick lite inspiration hos dej Tack Tack.
Ha en fin kväll Kram Tina

Drömmar och Verklighet sa...

Hej Vännen! Förlåt att jag varit dålig på att lägga upp inläggen! Jag har inte missat dem. Har varit så otroligt trött nu de sista dagarna. Men jag blev mycket piggare och så otroligt glad att du skickade en award till mig. Det värmer verkligen :) Vad fint det blev i din hall och vilken byrå du har! Den är helt fantastiskt fin. Tack för att du finns!

Massor med Kramar! Anna

millandante sa...

Wow så fint!!! Så härligt det måste vara att tvätta där inne! Så snyggt med den svarta bänken!!

Tack för att du hejar på mig och är med i utlottningen!!

KRAM

The House of Antoinette sa...

Sååå himlans bra det blev!!! Verkligen ljust och luftigt. Snygg byrå du hade - passar super där tycker jag.

Moi moi, Anette

Mjuka sa...

Åh vad fräscht det ser ut!! Så snygg laundry skylt eller väggstickers. Superfint och rent uttryck. Me like!
Malin

anette sa...

åååååh, så himla snyggt du har det....verkligen stilrent där varje sak har sin plats!! Du är duktig på det där du!!! Gillar´t!

kram anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...