lördag 12 februari 2011

Min outfit idag


Hej på er alla bloggvänner!

Imorse när jag vaknade var det -15, burr vad kallt!!
Vilken solig fin vinterdag.
Vad passade då väldigt bra att ha på sig...
jo den mysiga polotröjan jag fick nyligen av min man:)

Vi var på ett mycket fint dop idag!
Vi fick uppleva vacker sång, gitarrspel,
mycket glädje och tårar.

Så här var jag klädd idag, en outfit jag trivdes mycket bra i
och jag gillar verkligen den rosa färgen!
Det var ett bra tag sedan jag klädde upp mig
och idag kändes det så rätt;)









Ni missar väl inte Mello ikväll;)


Kram

Helena

11 kommentarer:

millandante sa...

Härligt att känna sig fin!! Tröjan ser ju så go ut!
Tänk att du gått och blivit tonårsmamma under min lilla bloggpaus, grattis till din konstnärliga son!

Kram du goa!

Kamilla sa...

Mysig outfit! Jag tyckte festivalen var helt okej faktiskt. Jag tippade på Brolle och Sanna och fick ju helt rätt.

Kramis

Helena sa...

Brr ser lite kallt ut det där ;-)
Missade hela festivalen bloggade i stället :-)Så kan det gå!
Kram från mig!

Hildas hem - Sofia sa...

Vilken underbar stickad tröja. Jag älskar tjocka, stickade tröjor! :)
Jättesnygg outfit! :)

Ha en fin söndag!
Kram Sofia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Vilken snygg tröja! Perfekt present! :)

Hoppas du och din familj får en härlig söndag!
Kram Maria

Huset vid ån sa...

Hej Helena!
Vilken mysig dag ni haft!
Din tröja ser så fin o skön ut, kul att se en helbild på dig!
Vi kanske springer på varandra någon gång!
Världen är ju ganska liten...Fniss!

Hoppas att du får en fin söndag!
Kraaam Therese

A House With A View sa...

Men du vilken himla snygg tröja, snyggt att den är så tunn så linnet syns under! Passade perfekt till kjolen också!! Vad snygg du är!!!

Jag missade mello igår, var på fest istället. Tänkte se reprisen på TV idag men den går inte förrän vid 23-tiden!! Så nu ska jag försöka undvika att se på löpsedlarna och på nätet vilken som vann, haha.

Kraaaaaaaaaaaam aka

Fröken Grön sa...

Jättefin polotröja, - han har bra smak, din "gubbe"! (Fast du kanske var med och valde den själv, hihi!) Det är onekligen rätt kul att få klä upp sig ibland, själv minns jag inte ens när jag hade kjol senast.

Haha, det tog ett tag innan jag fattade vad "mello" var, - min söndagshjärna är tämligen svårväckt. Får nog säga att jag tyckte det mesta var skräp, -det blev bättre när den nya engelska serien började direkt efteråt.

Önskar dig en riktigt skön söndag!
/Anna-Karin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är jättefin, tröjam klär dig så bra. Så snyggt med kjol och stövlar till. Och så roligt och gå på dop. Ha nu en mysig söndag
Stor kram
AnnaMaria

VillaKarlslund sa...

Vad gulligt av din man o köpa så snygg tröja.
Den klär dig verkligen.Såå fin!
Kul med dop.

Hoppas du får en härlig söndag !Kram Tina

mina finaste. sa...

Vad fin du är i din tröja! Den ser jättegosig ut och inte alls fel när det är så kallt!! Brrrr.

Jag var också på dop för inte så länge sedan och gick därifrån helt glad och upprymd. Kyrkan är inte fel ändå. Jag är inte där så ofta men gillar verkligen alla sånger och musiken. Såg att du sjunger i kör och tänkte att det måste vara så himla kul! Jag blev lite nyfiken på vad du tycker bäst om att sjunga....:)

Hoppas att du har en jätteskön dag!
Stor kram min vän :)

Ps. läste din kommentar hos Nilla och började också fundera lite, men ibland är det nog bäst att inte alls fundera utan bara vara och njuta här och nu. Kan dock vara sjukt svårt....

Kram igen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...