onsdag 16 februari 2011

Nya smycken


Har haft några intensiva, väldigt givande och bra dagar.
De har samtidigt gjort mig väldigt trött, stressad och nedstämnd.
Har inte haft orken att vara inne hos er som jag brukar,
men hoppas att det snart blir ändring på det!

Vill nu att ni ska få se några underbara bilder på
ett armband och en ljuvlig halsbandsklocka
som kom hem i brevlådan i måndags på självaste
"Alla Hjärtans Dag"!
Jag har köpt dessa av min bloggvän Anette
och hon gör och säljer dessa fina smycken
Se mer här AneLas smycken








Ha en bra dag!

Kram
Helena

13 kommentarer:

Tina sa...

Jättefina saker, jag gillar ju också berlockarmband..men det minns du säkert.

Ha en bra dag, kram Tina

A Cup Of Emilia sa...

Vilket fint armband! Och vad passande att det kom just alla <3 dag! :) kramar!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka vackra smycken!
Ha en finfin eftermiddag!
Kram/Lena

A House With A View sa...

Vilket helt ljuuuuvligt armband och klocka!! Hur vackert som helst!! Och du, stooort grattis till vinsten du skrev om i tidigare inlägg, vad roligt!

Önskar dig en fin onsdagkväll!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Ida-www.lippstick.se sa...

Så vackra smycken!
/ Kram Ida-www.lippstick.se

Fröken Grön sa...

Men, så fina saker! Tänk att det finns människor som kan göra sådant, det är ju nästan så man blir lite avundsjuk!
Må så gott!
/Anna-Karin

Helena sa...

Jättefint!Kan tänka mig att det skramlar sådär härligt oxå :-)
Ha det bra!Ladda batterierna nu :-)
Kram från mig!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Jo jag vet precis! De senaste två veckorna har jag känt precis så men kände idag att det kanske börjar vända. Håller tummarna för det:) Vi får försöka trösta oss med att vi går mot vår och hoppas att vi snart får känna inspiration och att orken kommer tillbaka.
STOR Styrkekram Annelie ♥

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Vilken underbar Alla hjärtans dag du verkade att ha! och underbara smycken du fått tag på! Och ett grattis till alla vinster! :)

Kram på dig,
Johanna

Cajsas Faster sa...

Ny dag, nya tag!

NU blev jag Nog följare:)

Kram

anette sa...

åååh, tusen tack för vackra bilder på mina smycken. Visst rasslar armbandet läckert...;)

GRATTIS till vinst!

kram anette

Kamilla sa...

Hoppas du hinner vila upp dig lite nu då.

Kramis

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Hur har du det?
Stor Kram Annelie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...