onsdag 9 februari 2011

Förvaring till tidningar


Hej på er!

I förra veckan kom ett nytt nummer av
Hus & Hem i brevlådan.
Alltid lika trevligt att slå sig ned i soffan och läsa den!

Hur förvarar Ni era tidningar eller det kanske ni inte gör?
Jag har jätte svårt att kasta några överhuvudtaget.
Det leder till ett litet problem var man ska förvara dem?

Jag har en jätte fin korg i vardagsrummet,
men nu har den inte plats för fler!






I detta nummer visar de några vårtecken
som bla blommor och fräscha tapeter.
Man blir allt lite sugen på något nytt!













Kram

Helena



12 kommentarer:

Drömmar och Verklighet sa...

Jag håller med, vart ska man göra av alla :) Fast jag sparar bara mina favorittidningar Lantliv. Dem tröttnar jag aldrig på :) De flesta andra ger jag till min mamma :)

Skönt att veckan snart är slut :) Jag är ledig på fredagar så jag går på helg imorgon :) Och sedan är det ju sportlov nästa vecka :) Jag jobbar i en F-2 med 24 små trollungar :)Vad jobbar du med?

Trevlig kväll! Kram Anna

Grodmamman sa...

Grattis i efterskott till tonåringen! Vi får vänta tills i november innan vi har en här också.
Jag sparar mina tidningar i två plåtlådor som står i vardagsrummet. Har haft svårt för att slänga några, men har blivit bättre på det. River ut det jag vill behålla och resten åker i pappersinsamlingen.
Kram

Helena sa...

Jag ger bort till vänner får alltid några andra tillbaka!Om det är nått jag vill ha kvar river jag ut det o har i en pärm :-)
Kram från mig!

Fröken Grön sa...

Inredningstidningar, ja... De har en tendens till att ta över huset här hemma, hehe! Fast i samband med vår flytt i somras var jag riktigt duktig och gallrade rejält. Årgångar från 90-talet kändes å andra sidan inte så nödvändiga att spara, med undantag för en och annan sida som jag rev ur. Nu har jag lovat mig själv att bara behålla de årgångar som får plats i mina tidskriftsamlare. Jag får väl byta ut innehållet där efter hand.
Hoppas du har en riktigt skön onsdagkväll!
/Anna-Karin

A House With A View sa...

Ja visst är det mysigt när det dimper ner en häärlig inredningstidning i brevlådan :)) Och vilken fin korg du har dina tidningar i! Jag har också en korg (fast vit) där jag förvarar de tidningar jag tänker läsa. Tidningar jag vill spara men som jag inte tänker läsa på ett tag hamnar i tidningshållare i bokhyllan på kontoret. En del tidningar ger jag bort till kompisar som vill ha.

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Tina sa...

De äldre river jag ut det jag vill spara o sätter i pärm. De nya ligger i en garderob o de fina ligger framme lite här o var. Puh, hängde du med...? En del ger jag faktiskt bort också, snäll som jag är, *ler*!

Kram Tina

mina finaste. sa...

Vilket härligt nummer! Ska nog köpa det på hemvägen från jobbet idag.

Jag har tidningshögar lite överrallt i huset men väldigt få tidningsställ. Oftast travar jag dem bara på höjd och lägger den med finast framsida överst :)

Stor kram!
Marie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Man vill ju spara dom finaste tidningarna, jag har lite överallt. I trälådor, i garderober och sen hamnar dom i källaren före papperscontainern.
Jätteroligt att du är med i min utlottning, dina lotter ligger i korgen.
Kramar
AnnaMaria

Radhusdrömmar sa...

Jag brukar läsa väääldigt mycket tidningar.
Men sparar favoriterna och ger bort de andra till kompisar eller till min mamma, hon arbetar på vårdcentral och brukar lägga dem i väntrummen.

Den där framsidan ser jättefint ut, man blir sugen på lite färg.

Kramar!!

Huset vid ån sa...

Visst är det trevligt när tidningarna kommer på posten med mycket ögongodis att inspireras av!

Jättefin korg!
Hoppas att du får en bra dag!
Stoor Kraam från mig/ Therese

Kia sa...

Det är ett problem. Men efter ett tag brukar jag gå igenom tidningarna och riva ut om det var något speciellt jag gilla.

/Kia

The House of Antoinette sa...

Ja, dessa inrednings tidningar! (ler)... Min kära sambo tycker att jag har dem överallt hi hi...
- Måste du spara alla? brukar han fråga. Och sanningen är att det gör jag inte...(inte alla men många) och de har jag liggandes lite här o där hemma gärna i högar. Och en dag som denna (är hemma och är sjuk men på bättringsvägen) har jag faktiskt gått igenom en hel del gammla godingar.

Ha det ggott, kram Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...