onsdag 23 februari 2011

Iväg på sportlov!


Idag var vi iväg för att ta en tur på isen.
Vi åkte inte skridskor utan bara gick i det fina soliga vädret!
 Vi roade oss även med denna roliga grej.
Det är säkert en väldigt gammal uppfinning.
Den var urkul att åka på!!



Barnen tjöt av skratt!



Det var allt skönt att värma sig i den fina värmestugan!



Så här glad blir man av att vara ute i naturen med sin familj;)



Efteråt åkte mannen runt med mig på både
Erikshjälpen och Bra&Begagnat.
Några fynd gjorde jag allt...
bilder kommer garanterat senare!

Nu tar jag en liten bloggpaus och åker iväg
till mina föräldrar med barnen,
nu när de har sportlov.
Tror inte att jag kommer att hinna med några inlägg,
men datorn är med, så man vet aldrig;)


Ha det gott alla!

Kram

Helena

18 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ha det så jättemysigt på er lilla resa:)
Väntar med spänning på att få se dina fynd..;)

Kram Susanne

Unknown sa...

Hej, hitta just hit. En sån härlig dag ni haft. Ha en trevlig resa.
Nu ska jag kika vidare hos dig :)
Kram maria

Tina sa...

Oj, så mycket snö ni har. Kul för barnen under lovet ändå...

Ha en bra torsdag med familjen!
Kram Tina

promenader på landet sa...

Så mysigt det ser ut på isen! Ha det så mysigt hos dina föräldrar! Kram Maria

Skogslyckan sa...

Ser så härligt ut! Igår var en sån underbar solig dag. Ha så kul på trippen!
Kram Pia

Kamilla sa...

Skönt med lov! Passa på och njut så mycket du kan:)

Kramis

Susann sa...

skönt med lov.
Hoppas att det var ok att jag kikar in och önskar en fin dag :)

anette sa...

OOOh, så skoj det ser ut att ha varit på isen, har sett sån där kälk-snurra förut och tror mycket riktigt de åkte mycket sånt förr.

Ha det riktigt skönt hos mamma o pappa.

kram anette

Helena sa...

Ha det så skönt!!!
Kram från mig!

mammaxtre sa...

Vilken fin värmestuga och vilken härlig dag. Ha det så bra.

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Det låter och ser ut som en toppendag i det fria! Ha en härlig tid hos dina föräldrar!

Kram Johanna

Drömmar och Verklighet sa...

Vilken härlig dag ni verkar att ha haft :) Jag älskar också att vara ute med familjen i naturen. Men tyvärr blir det allt för sällan :( Vad roligt med en sådan där "gammal" sak på isen som man kunde åka på, det förstår jag att ni kunde roa er länge med :)

Hoppas du får en trevlig fredag :) Kram Anna

Lottas Fotografi sa...

Hej Helena!
Din blogg är så fin! Jag är hemma och har vattenkoppor och då passade jag på att skapa mig en egen blogg. Den är långt ifrån färdigstylad, men första inläggen är skrivet! Du hittar den på http://casalalotta.blogspot.com/

Ha ett fortsatt trevligt sportlov!
Kramar från Lotta

VillaKarlslund sa...

Skön dag ni har haft.
Den såg kul ut den där kälksaken.

Ha det så skönt på ledigheten.
Kram Tina

A Cup Of Emilia sa...

Ni ser ut att ha haft en härlig dag! Kram

Sari sa...

Tack för dina fina ord ang. mitt nya jobb! Det känns så bra! Jag är så nöjd och stolt över mig själv för att jag verkligen tog detta steg! En vecka återstår på mitt gamla jobb och sedan börjar det nya! Spännande!
Vilken härlig dag ni haft ute på sjön! Härligt väder! Och nu börjar ju faktiskt solen värma lite, lite grann.
Hoppas ni har det bra hos dina föräldrar!
Kram Sari

betong ute och inne sa...

Hej hopp...
Gud vad fint det blev i din hall...
Och skönt att vara ute lite i det fina vädret, barnen och jag ska åka och bada nu :)
Kram Malin

Cajsas Faster sa...

Hoppas ni haft ett skönt lov!
Kram Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...