söndag 20 februari 2011

Total tulpanfrossa och Award!


Vad härligt det är när barn och man fyller år
och hela huset fylls av tulpaner i alla färger!!
Bara måste få dela med mig,
så att även Ni får frossa i dem;)

Först vill jag berätta att idag blev
jag lite extra glad när
Jag fick en award av Fröken Grön
Det är så roligt att man kan dela med sig av det
man tycker om och att även andra uppskattar det!

TACK, Anna-Karin!
Jag är mycket stolt över denna award:)

Tanken med den här utmärkelsen är att uppmärksamma
 favoritbloggar med färre än 100 följare.
Jag ska tänka en liten stund, för att sedan skicka
denna fina utmärkelse vidare till fem stycken.













Ha en fin söndagkväll alla!


Kram

Helena

15 kommentarer:

Tina sa...

Kul, jag känner ju till den awarden lite grann..grattis!
Har också en massa födelsedagar att fira med familj och vänner just nu. Så kul att träffas och prata med dem som bor lite längre bort..

Ha en trevlig kväll, Tina

Gugis Pärlor sa...

Vilket fint tulpanhav ni får njuta av! Tulpanerna är som finast nu och det är en glädje att frossa i dem ;O) Grattis till awarden!

Kram Gugi

Cajsas Faster sa...

Grattis till awarden!
Och så härligt med alla tulpaner, njut så länge det varar! Fint med masseffekten!

Ha en skön kväll ! Kram Marie

Helena sa...

Grattis till awarden!Jag fick ju oxå en idag :-)
Lycko dig med så många fina tulpanbuketter :-)Kram från mig!

mina finaste. sa...

Grattis!! Jag hade tänkt skicka vidare min till dig men nu får jag tänka om :D

Ha en skön kväll!
Solsidan förgyller just min
Kram Marie

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Oj, vad många tulpaner! Så härligt:)
Grattis till din Award:)
Ha det riktigt gott.
Stor Kram Annelie ♥

Nilla Q sa...

Åh, så underbart med så många fina tulpanbuketter! Och stort grattis till din award. Den är du verkligen värd!!!

Ha en skön kväll!

Kram Pernilla

mammaxtre sa...

Men oj vilket blomsterhav :-)

Underbart!

Mjuka sa...

Vilken härlig färgfrossa hemma hos dig! SÅ grattis till awarden!
Kram Malin

Ljusa vardag sa...

Vilka fina tulpaner! Det var ju inte EN bukett! Grattis till din fina utmärkelse;) Ha en fortsatt fin måndag! Mvh Anna

Fröken Grön sa...

Så kul att du uppskattade den lilla utmärkelsen!
Dina tulpaner är verkligen härliga, - jag delar din kärlek!
Önskar dig en bra start på den nya veckan.
/Anna-Karin

Kamilla sa...

Vilken färgsprakande tulpanfrossa! Har du spridit ut buketterna i huset eller? Härligt att gå förbi en vacker bukett i lite olika vrår i hemmet.

Kram på dig och grattis till awarden, det är du värd!

VillaKarlslund sa...

Härligt med födelsedagar så här på vårkanten.
Mycke fina färger i buketterna.
Jag suger in alla färger. slurp.

Grattis till awarden.
Ha nu en fortsatt trevlig vecka.
Kramen Tina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja här var det tulpanfrossa, du har verkligen våren inne hos dig. Och Grattis till din Award.
Kramar
AnnaMaria

Britt sa...

Vilken tulpan frossa så vackert//Britt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...