tisdag 15 februari 2011

Vilken toppendag!


Dagen började med att jag var en av de lyckliga
som vann biljetter till Rum & Trädgård på Kistamässan i mars!!
Det var Therese med bloggen Huset vid ån som hade tävlingen.

Fm började väldigt kall -19.8, solen på dagen gjorde
att det blev några grader varmare, men inte mycket!

Em blev överraskande med Alla Hjärtans Dags-kort
från mina barn som gör en så glad:)
Fint skrivna med glittriga hjärtan
och underbara ord!
Yngsta sonen hade även gjort ett armband av pärlor.

Bakelsen var så här fin
och smakade smaskens!




Sen kom mannen fram med paket
och han hade köpt en jättefin
jeansklänning till mig!
Även barnen fick paket.
Själv hade jag köpt lite choklad,
vad pinsamt...
tanken var en lunch idag, får bli en annan dag.

TACK
för alla era goa kommentarer idag!!


Sena kramar
Helena

10 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Hoppas allt är bra med dig.
Själv är jag fortfarande krasslig. Har inte återfått ork efter den där hemska magsjukan.
Så jag är hemma denna vecka också!

Vilka presenter du fick. Vad roligt! Och bakelsen såg ju jätte smarrig ut.

Ha det fint! Kramar Maria

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vad roligt att du blev så glad över biljetterna.
Hoppas att du fick en fin Alla Hjärtans Dag!

Kraaaam Therese

Kamilla sa...

Låter som en härlig dag i kärlekens tecken!

Kram kram

VillaKarlslund sa...

Grattis till biljetterna!!
Vilken härlig familj du har
de är ju fulla med överraskningar kul kul.
Fortsatt trevlig dag.
Kramen Tina

Radhusdrömmar sa...

Kul att bli uppvaktad :-)

Och Grattis till vinsten.

Kramar!

Cajsas Faster sa...

Du är väl en turgumma!!
Nu har du ju vunnit biljetter till Örebromässan också!! Grattis! Vill du ha sällskap får du säga till;)

Ha det bra!
Nu blir jag följare oxå, det är jag visst inte!
Kram Marie

Drömmar och Verklighet sa...

Vilken underbar dag du fick och vilken underbar familj. Visst värmer det i hjärtat :) Hoppas du har tinat upp nu :)

Massor med Kramar från Anna

Tina sa...

Hoppas dagen idag varit minst lika bra som igår, trots kylan.

Kram Tina

A Cup Of Emilia sa...

Grattis Helena! Vad kul! Och vilken härlig överraskning du fick utav din man :) många kramar!

Britt sa...

Jag har också haft turen att vinna biljetter till Kista mässan ska bli kul att åka dit//Britt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...