fredag 18 februari 2011

Klipp och klistra


Har missat att visa er vad jag klistrade upp vid
min blogghörna för en tid sedan.
Jag nämnde då att när vi tog bort en bit av panelen,
så ville jag dölja den med något finare.

Det blev lite somriga bilder och även bilder
på sådant jag helt enkelt tycker om,
som jag klippt ur gamla inredningstidningar.

Ni som inte har sett min blogghörna tidigare
eller ni som gärna vill se den igen;)







Firar mannen som fyller idag.
Han har fått whiskey med snygga glas.
Ha en skön fredagkväll alla!

Kramar

Helena

10 kommentarer:

anette sa...

ååååh, så jättefin blogghörna!!!! Jag har en egen pärlhörna eller rättare sagt en stor pärlhörna, det är underbart att bara ha ett eget place liksom.

Ha en underbar helg
kram anette

A House With A View sa...

Vad himla fiffigt! Och det blev ju också jättesnyggt! Roligt att inreda med lite egna idéer, det blir personligt och fint då tycker jag!

Önskar dig en riktigt trevlig helg!

STooor kramiz aka

Helena sa...

Vilken personlig hörna du fick till där!Bara din liksom :-)
Kram från mig!

Kamilla sa...

Härlig inspirationsvägg!

Ha en skön helg. Kram

VillaKarlslund sa...

Härlig hörna du har gjort till dej.
Smart och klistra bilder så där.
Det finns ju så mycke vackra bilder överallt.
Men man glömmer dom fort.Men inte du när du klistrat din favvos.
Kul
Trevlig lördagskväll.Tina

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Kikar in och önskar en trevlig kväll:)
Kram Susanne

Fröken Grön sa...

Vilket härligt collage du har skapat! Läckert med alla fina bilder, och smart att du kan byta ut dem efter säsong och/eller behag.
Grattis till mannen! (Har du riktig tur kanske han bjuder på en whiskeypinne ikväll, hehe!)
Må så gott!
/Anna-Karin

betong ute och inne sa...

Hej vad skoj att hitta din blogg...
och vad häftigt med alla bilder under din blogghörna...coolt!
Ha en bra lördagkväll..
kram Malin

millandante sa...

Härligt att ha all inspiration så att den syns!!

Fint armband du fått också!

KRAM

betong ute och inne sa...

Hej igen...ja jag gilla den, men jag gilla han som kom sist..ja ja så är det.
ha det gott, ses igen...
kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...