torsdag 23 december 2010

Dan före dan

Men nu ikväll har vi redan haft vår lilla julafton och det var såå mysigt att i lugn och ro kunna öppna och titta länge på klapparna. Barnen var så spända och ivriga. De har aldrig blivit så överraskade tidigare tror jag, ja de grät av glädje! Det var underbart att se vilken tacksamhet de visade och jag vet inte hur många gånger de tackade oss för julklapparna...vad ska man säga.
Ett ord räcker och det är KÄRLEK.

Vi brukar normalt inte öppna julklapparna dagen innan självaste julafton, men vi ska iväg imorgon och fira med bror och hans familj samt övrig familj/släkt. Skönt att kunna mysa lite extra nu ikväll och inte känna stress. Det är så härligt att kunna slappna av och verkligen kunna känna att man kan njuta av julen. Det kunde jag inte för en månad sedan, då ville jag inte ens veta av allt vad jul innebär och det som hör julen till. Nu har vi köpt den mesta maten och lagar efter som. Inga krav med andra ord!

Nu undrar maken om jag vill ha lite glögg och det tackar jag inte nej till. Det blir nog en god choklad till det och en skumtomte...

GOD JUL på er alla som läser min blogg!
Blir nog inte några inlägg på några dagar nu...håll till godo med denna bild på vår nya färgglada matta som ska dölja det fula golvet ett tag!





Julhälsningar Helena

3 kommentarer:

Sanna sa...

Kul att du hittade min blogg. Välkommen tillbaka! ;)

Allt och/eller Inget sa...

Hej! Vad roligt att du hittade min blogg! Jag tittade faktiskt in lite snabbt häromdagen till dig och beundrade denna fina mattan även då. Även jag hittade din blogg genom Mina finaste. Ser fram emot att följa din blogg.

Allt och/eller Inget sa...

Självklart får du ha med min blogg i din lista, det blir jag bara glad för!! Tack :) Nu ska jag titta vidare inne hos dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...