måndag 6 december 2010

Färgat håret

Har idag ägnat en stor del av fm åt att färga håret. Det har hängt över mig i över en månad nu. Jag tycker det är jobbigt för ryggen och så. Äntligen blev det av och jag är nöjd med min intensiva röda färg!! Nu återstår en klippning som var ett bra tag sedan. På fredag ska det bli av.
I samband med färgningen brukar jag alltid skura rent duschen och så blev det även idag samt att jag även gjorde rent badrummet också! Vilken energi...var kom den ifrån?

Hämtade sedan barnen då mannen for in till tandläkaren i Örebro och jag misstänker att han även skulle köpa några julklappar. Gick bra att köra bil, men det känns lite olustigt varje gång. Nu har jag ju inte kört på över en vecka heller, men det gick bra!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...