tisdag 14 december 2010

Känt mig låg idag

Ännu en underbar dag med sol och lagom temp, men trots det så har jag känt mig låg och lite deppig. Med andra ord på dåligt humör. Har värk i nacken och jag som precis börjat känna mig riktigt bra igen, fysiskt iallafall. Jag har tvättat idag, tom handtvätt. Hade tänkt att göra julgodis (kola), men det får bli en annan dag.  Jag tog en promenad istället och det var skönt! Efteråt vilade jag i soffan, också skönt!

Spelade låtar från Spotify och det är väldigt kul att välja artister och sen köra random på låtarna. Jag har gjort en egen albumlista med ca 10 artister som är 10 timmars speltid. Min favorit kommer nog alltid att vara Robbie Williams. Han har en såå bra röst och såå bra låtar!!!
Lagade mat och idag blev det quorngryta med bla pumpafrön som topping, som vi aldrig provat tidigare. Vilken succé det blev och det får vi göra fler gånger!

Har varit otroligt klumpig idag, bla haft sönder ett fint blomfat, tappat ut ris på golvet, glömmer saker jag ska göra. Minnet sviker mig hela tiden...känns jobbigt.

Imorgon ska jag upp med tuppen...natti natti

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...