fredag 17 december 2010

Varför?

Kroppen och huvudet säger ifrån, varför? Vill inte tillbaka till det hemska jag kände för någon månad sedan. Oron i kroppen har sakta börjat komma tillbaka och det gör ont att tänka på vissa situationer och vissa jag bryr mig om. Varit ledsen i några dagar nu och det mesta känns jobbigt och tar tid att göra. Har en läkartid nästa vecka och jag behöver få prata med någon. Befrielsen finns här för stunden vid datorn när jag får skriva av mig. Känner mig inte speciellt rolig nu...

Idag har familjen varit och köpt gran och det blev en kungsgran av den mindre storleken med priset 199 kr med en granrabattkupong på 100 kr, som man kan utnyttja vid senare tillfälle. Kanonpris, men som sagt man får vad man betalar för!

Nu sprakar elden i braskaminen och jag börjar tända några ljus, måste få lite mer julstämning snart.




Jag julpyntade lite mer igår och nu undrar O om vi ska ta fram julkrubban? Visst ska göra plats för den i röran, men då måste vi damma lite först...

Ha en skön fredagkväll!
Kram H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...