tisdag 28 december 2010

God fortsättning & nya bloggar

God Fortsättning på er alla!

Julen är över och snart är det nytt år. Tänk vad man planerat länge vad man ska köpa i julklapp, köpt gran och pyntat huset och sen så är det över på ett kick. Jag tänker suga på karamellen lite extra och njuta av glögg och pepparkakor, kungsgranen som aldrig lär barra och ljuslyktor som hör julen till länge länge...

Idag har jag haft 22 besökare och det gläder mig verkligen! Det är kul att det ger effekt när man gör reklam för sin sida! De senaste dagarna har jag hittat nya bloggar som faller mig i smaken. De finns nu under "Mina favoritbloggar".

Jag har även ändrat lite i bloggen och nu hittar ni Etiketter och sidor som jag numera kallar "Välkommen in" på vänster sida. Har även bytt ut några bilder och även lagt till bilder i äldre inlägg. In och läs igen...
Hoppas Ni får trevlig läsning!

Väl mött!
Kram H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...