fredag 10 december 2010

Egen dag

Upp tidigt för att åka och klippa mig och det var välbehövligt och jag blev nöjd! Blev dyrt bara, då jag blev pålurad en sprayvax också. Kommer förhoppningsvis att hjälpa mig att få en snygg frisyr även efter frissabesöket;) Passade på att handla många julklappar och några blev jag extra nöjd med...sen iväg och handla mat och fick även med en vit hyacint. Hämtade sen barnen och åkte till biblioteket för att låna böcker, men jag hittade inte en enda som jag hade tänkt låna...trist!

Tog några foton innan solen gick ned och träd är verkligen fina även på vintern...





Började plocka fram lite julsaker ur alla kartonger och oj vad mycket pynt vi har och idag kom lille sonen hem med ännu mer som han hade gjort på pysseldagen i skolan. Många fina kort, tomte på en trägren och en julbock utsnidad i trä, målad och grann! Många smällkarameller blir det, hihi...

Har tänt många ljus och myser framför TV:n och kollar in Idolfinalen, spännande! Vem vinner...?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...