lördag 11 december 2010

Fixat och grejat!

I förra inlägget så visste jag inte vem som vann Idol, men det blev Jay och det var väl ganska väntat.
Sov länge i morse och har faktiskt sovit en hel natt som inte skett tidigare på på de fyra veckor jag varit hemma. Nu i några dagar har jag kunnat kopplat av och nacken och ryggen har känts bättre. Jag har mått bra!
Slagit in julklappar och fixat med en som krävde lite tid. Hoppas personen blir glad...tror det. Mannen har grejat med eluttag och bytt belysning vid TV:n och det blev så bra!
Städat i en låda i köket, lagat mat, gått promenad och varit ute med barnen. De hittade en stor snöhög att åka med bobbarna.
Hamnar framför TV:n som vanligt och det blir sista avsnittet av "Så mycket bättre" som har varit en mycket bra och trevlig serie!! Börjar kolla på Sex and the city"-filmen, men den har jag sett tidigare. Vi ska kolla på ett inspelat avsnitt av den spännande serien med Maria Wern istället.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...